Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Review Lovie!


REVIEW! Lovie Haul!

Γεια σας ξανά! Σήμερα πήρα κάποια καλλυντικά απο τη Lovie! Η αλήθεια είναι πως δεν ξετρελάθηκα.. με κάποια πράγματα! Για πάμε να δούμε...!
 1. Σκιές! 
Τις αναφέρουν ως κρεμώδη! Είναι όμως κάτι ανάμεσα σε κρεμώδη και σκόνη!Αυτό με απογοήτευσε αλλά είπα να τη δοκιμάσω!
Έχουν διάρκεια και καλή απόδοση χρωμάτων αλλά γυαλίζουν πάρα πολύ στον ήλιο!! Έχει πολύ "χρυσόσκονη" μέσα με αποτέλεσμα οι γύρω να νομίζουν οτι αλλάζει ο χρόνος (ρεβεγιόν) ή οτι έχουμε καρναβάλι! Έχουν 3
η μια!


2. Κραγιόν!
Εμένα μ'αρέσουν πάρα πολύ! Έχουν φοβερή διάρκεια και μια ελαφρά λάμψη! Είναι απ' τα αγαπημένα μου οικονομικά κραγιόν! Και δεν μυρίζουν άσχημα! Τιμή 2
το ένα! Θα προτιμούσα να ήταν ματ βέβαια γιατί για ματ ρώτησα! Αλλα δεν λεω οτι δεν είναι και ωραία!!



3. Κραγιόν στυλό!
Δεν είναι τόσο σταθερό όπως τα κραγιόν! Αλλά δεν φεύγει απ' τα χείλη και πολύ εύκολα! Για την τιμή του 2
είναι καλό αλλά υπάρχουν και καλύτερα, βέβαια λίγο πιο ακριβά!!
  

4. Long lasting semi-permanent eyeliner!
Δεν έχει και πολύ διάρκεια όπως υπόσχεται! Φανταστείτε το έβγαλα με απλό νερό και χωρίς τρίψιμο! Είναι σε μαρκαδόρο και εγώ που δεν μπορώ με τίποτα να βάλω eyeliner με αυτό μπόρεσα. Έχει ωραία μύτη ωστε να βγαίνει σταθερό στο μάτι! Αλλά ρε παιδιά... μην βγαίνει τόσο εύκολα! Τιμή 5


5. Eye & Lip pencil!
Είναι σαν κραγιόν! έχει διάρκεια..οχι όσο κάποια άλλα μολύβια (βλέπε radiant) αλλά για την τιμή του είναι πολύ καλό!! Η αλήθεια είναι πως δε νομίζω να κάνει και για το μάτι! είναι κάπως κρεμώδες και με χοντρή μύτη! Ίσως σε ένα άλλον χρωματάκι να πήγαινε.. δεν ξέρω. Αυτό το μολύβι λοιπόν είναι απ τα αγαπημένα μου! Τιμή 1,5

6. Pure make up!
Στο πίσω μέρος λέει "Διακριτική κάλυψη, απόλυτα φυσικό, δεν είναι λιπαρό και δεν δημιουργεί σπασίματα. Χρησιμοποίησε το μόνο του ή με κάποια κρέμα απο κάτω"  Αυτό που παρατήρησα πρώτα είναι πως μυρίζει πολύ ωραία! Δεν είναι πάρα πολύ καλυπτικό αλλά για κάποια κοπέλα που δεν έχει πολλά σπυράκια είναι πολύ καλό! εγώ το φοράω μόνο του. Χωρίς πούδρα και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό! Τιμή δεν θυμάμαι!

. Πούδρα compact!ΥΠΕΡΟΧΗ!!! Είναι τόσο απαλή... νιώθεις οτι δεν φοράς.. αυτό που με χάλασε λίγο είναι η "χρυσόσκονη" που έχει μέσα! Δεν έχει πολύ, ίσα που δίνει μια λάμψη στο πρόσωπο! Για πρωί δεν μ'αρέσει και πολύ να την φοράω γι αυτό το λόγο!! Αν δεν γυάλιζε θα την φορούσα και πρωί!! Δεν έχω άλλα λόγια... ΥΠΕΡΟΧΗ! Τιμή 2€!

8. Πινέλο μακιγιάζ!

Αυτό δεν το πήρα εγώ. Μου το πήρε μια φίλη μου! Είναι μαλακό και πολύ λεπτό!! Κάνει για eyeliner και σκιά στο κάτω μέρος του ματιού. Καμία άλλη χρήση για μένα! Τιμή 2,5

και τέλος...


9. Αρώματα!
Πιστεύω πως έκανα βλακεία που τα πήρα! Δεν ξέρω αν φταίνε τα αρώματα που διάλεξα (Amour Kenzo & Hypnotic poison Dior) αλλά μου θυμίζει λίγο να αρώματα που φοράνε οι γιαγιάδες μας! Όσο περνάει η ώρα μετανιώνω που τα πήρα... 5


Εσείς τι γνώμη έχετε;

6 σχόλια:

  1. Καλό ξεκίνημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Δυναμικό το ξεκίνημά σου με πολύ ωραίο review!!!Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά γιατί όχι στο μέλλον?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. polu wraio review bravo!mou aresoun polu ta kragion tis lovie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! :) Τα κραγίον της lovie είναι πολύ καλά για την τιμή τους!

      Διαγραφή
  3. Μόνο κραγιόν έχω δοκιμάσει και μου αρέσουν πολύ (έχω ποστ αν θες να δεις τα χρώματα), το μόνο αρνητικό είναι η συσκευασία που ανοίγει/χαλάει μετά από λίγο καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πρώτη φορά πήρα απο τη lovie γιατί δεν είμαι απο Αθήνα και μόνο εκεί τα βρήκα! Για την συσκευασία δεν έχω άποψη ακόμα αν χαλάει με τον καιρό!! :)

      Διαγραφή